Klantenservice 

Wij helpen graag

FAQ - Hollandlamp

Contact & Bedrijfsinformatie

Bij Hollandlamp streven we ernaar om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Hieronder vind je de antwoorden op veelgestelde vragen over onze bedrijfsgegevens, contactinformatie en andere belangrijke zaken.

Waar vind ik jullie bedrijfsgegevens?

Onze bedrijfsgegevens staan vermeld op onze website onder het kopje 'Over ons', maar je kunt ze ook hieronder vinden:

Adresgegevens:
Hollandlamp | Uw partner in verlichting
Flemingstraat 28
1704 SL Heerhugowaard
Let op! Dit is geen bezoekadres, showroom of winkel.

E-mail:
Telefoon: 072 - 26 000 00

Bedrijfsgegevens:
KvK nummer: 86881345
BTW nummer: NL 864132098 B01
Bank: Rabobank
IBAN: NL74 RABO 034 03 12 165
BIC: RABONL2U

Hoe kan ik contact opnemen?

Je kunt ons bereiken via e-mail op of door ons contactformulier in te vullen: .

Wat zijn de openingstijden van de klantenservice?

De klantenservice is bereikbaar op werkdagen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 17:00. Neem gerust contact op binnen deze tijden.

Heeft Hollandlamp.nl een keurmerk?

Ja, Hollandlamp is aangesloten bij Webshop keurmerk. Dit keurmerk garandeert veilige en betrouwbare aankopen. Meer informatie vind je hier: .

Algemene voorwaarden

De algemene voorwaarden voor webshops die zijn aangesloten bij het Webshopkeurmerk kun je hier lezen: .

Hoe gaan jullie om met privacy?

Wij hechten veel waarde aan jouw privacy. Hoe we omgaan met jouw gegevens, lees je in onze privacyverklaring: .

Ik heb een klacht, waar kan ik deze kwijt?

Een klacht kun je indienen via . Wij streven ernaar om deze binnen twee werkdagen te behandelen.

Waar kan ik een review plaatsen?

Je kunt een review achterlaten op platforms zoals Kiyoh, Trustpilot en Google, of direct op onze website:


Alle onderwerpen



      Betaling & Facturering

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Waar vind ik mijn factuur?

Mijn iDeal betaling is niet gelukt. Hoe kan ik het bedrag alsnog voldoen?

Wat zijn de gegevens van Hollandlamp voor het voldoen van een factuur?

  Toon meer

      Bezorging

Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? 

Mijn bestelling is niet compleet geleverd, wat nu?

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, hoe wordt dit opgelost?

Een deel van mijn bestelling is nog niet leverbaar, kan ik de rest alvast ontvangen?

   Toon meer

      Account

Hoe maak ik een account aan?

Waarom zie ik mijn bestelling niet in mijn account?

Ik ben mijn wachtwoord kwijt, wat nu?

Hoe kan ik met jullie in contact komen?

  Toon meer

 

      Defect & Garantie

Er is een defect/stuk/beschadigd artikel geleverd, hoe wordt dit opgelost?

Zijn de kosten voor het vervangen van een beschadigd of defect geleverd artikel voor mijn eigen rekening?

Wanneer valt mijn product binnen garantie?

Hoe kan ik aanspraak maken op garantie?

  Toon meer

 

      Retourneren

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Hoe kan ik retourneren?

Wat is mijn retourtermijn?

Waar vind ik het retourformulier?

  Toon meer