Klantenservice
Wij helpen graag
Bestelling
Bij Hollandlamp begrijpen we dat je je bestelling snel in huis wilt hebben. Daarom houden we je na betaling op de hoogte van elke stap in ons verzendproces. Zodra je pakket ons magazijn verlaat, neemt de bezorgdienst het over en wordt je bestelling snel bij je bezorgd.
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen.
Controleer je spammail. Als je de orderbevestiging daar niet kunt vinden, neem dan contact met ons op via klantenservice@hollandlamp.nl. We zullen controleren of de bestelling goed is ontvangen en sturen je de bevestiging toe.
Kan ik mijn bestelling wijzigen/ annuleren?
Zodra je hebt besteld en de producten uit voorraad worden geleverd, is het vaak niet meer mogelijk om de bestelling te wijzigen, omdat deze vrijwel direct het bestelproces ingaat. Als het nodig is iets te wijzigen, kun je het beste contact opnemen via 072-2600000. We zullen dan direct de mogelijkheden voor je bekijken.
Een bestelling wijzigen of annuleren is niet meer mogelijk in de volgende situaties:
- De bestelling is al verzonden.
- Je hebt een artikel gekocht dat speciaal voor jou is besteld.
Ik heb per ongeluk de verkeerde adresgegevens ingevoerd bij een bestelling.
Als je bestelling nog niet is verzonden, kun je telefonisch contact met ons opnemen om de wijziging door te geven. We zullen dit direct voor je aanpassen. Als de bestelling al in het verzendproces zit, kunnen we helaas geen wijzigingen meer doorvoeren.
Is er een minimale bestelwaarde?
Bij Hollandlamp hanteren we geen minimale bestelwaarde voor bestellingen. Wel willen we benadrukken dat er een toeslag geldt voor bestellingen met een waarde van minder dan €25,- exclusief btw. Voor bestellingen onder dit bedrag wordt er een bedrag van €3,95 in rekening gebracht.
Is er een minimale bestelwaarde voor producten?
Sommige producten hebben een minimale bestelhoeveelheid, die per product kan variëren. Deze producten zijn alleen verkrijgbaar in sets van bijvoorbeeld 6, 10, 12, 25, of 50 stuks. Deze informatie wordt weergegeven op de productpagina, waar je de gewenste hoeveelheid kunt selecteren voor je bestelling. Als je op de '+'-knop klikt, wordt automatisch het minimale aantal toegevoegd aan je winkelwagen.
Kunnen jullie adviseren over het gebruik en aansluiten van lampen en armaturen?
Natuurlijk, we kunnen je adviseren over de manier van aansluiten van de producten die wij leveren. Op afstand kunnen we echter niet zien wat de huidige situatie is, dus daarover kunnen we geen oordeel vellen.
Is het mogelijk voor particulieren om aankopen te doen?
Particulieren kunnen bij Hollandlamp bestellen. Belangrijk om te weten is dat wij geen advies kunnen geven over toepassingen voor particulieren. Dit doen wij uitsluitend voor bedrijven en installateurs.