Klantenservice 

Wij helpen graag

FAQ - Hollandlamp

Bezorging & Verzendkosten

Bij Hollandlamp begrijpen we dat je je bestelling snel in huis wilt hebben. Daarom houden we je na betaling op de hoogte van elke stap in ons verzendproces. Zodra je pakket ons magazijn verlaat, neemt de bezorgdienst het over en wordt je bestelling snel bij je bezorgd.

Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?

Producten die op voorraad zijn kunnen de volgende dag al geleverd worden. We informeren je op de website zo goed mogelijk over de beschikbaarheid en levertijd. Als je haast hebt met een product, kun je natuurlijk contact met ons opnemen via .

Waarom heb ik mijn bestelling nog niet ontvangen?

De door u bestelde artikelen waren niet voldoende op voorraad. Op de productpagina kunt u zien of het product op voorraad is of niet. Vrijwel direct na het plaatsen van uw bestelling wordt u hierover geïnformeerd, samen met een verwachte levertijd. U heeft een 'speciaal artikel' besteld. Dit zijn geen standaard voorraadartikelen en worden speciaal voor u besteld. Bij deze producten is er altijd sprake van een levertijd, die kan variëren van enkele dagen tot meerdere weken.

Indien u na 17:00 uur besteld heeft, kan het zijn dat het verzenden een extra dag in beslag neemt. Zijn bovenstaande redenen niet van toepassing en heb je je bestelling toch niet ontvangen? Neem dan contact op via .

Mijn bestelling is niet compleet geleverd, wat nu?

Stuur binnen 48 uur na ontvangst van je order een e-mail naar met een foto van je pakbon en de inhoud van je pakket. We nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, hoe wordt dit opgelost?

Stuur een foto van de pakbon samen met het verkeerde artikel (waarbij de barcode zichtbaar is) naar , en wij zullen zo spoedig mogelijk contact met je opnemen voor een passende oplossing.

Een deel van mijn bestelling is nog niet leverbaar, kan ik de rest alvast ontvangen?

Een deellevering is mogelijk tegen extra betaling voor verwerkings- en verzendkosten. Hieronder vind je de kosten:

  • Verzendformaat Binnen Nederland: € 10,- per pakket, Naar België: € 15,- per pakket
  • Verzendformaat Groot Binnen Nederland: € 20,- per pakket, Naar België: € 30,- per pakket
Wat als ik op het moment van bezorgen niet thuis ben?

Zodra je bestelling gereed is voor verzending, ontvang je een verzendbevestiging en een track & trace. Houd de track & trace goed in de gaten. Hierin staat vermeld of je pakket bij de buren is afgeleverd of bij een afhaalpunt is bezorgd. PostNL plaatst geen briefjes meer in de brievenbus.

De Track & Trace staat op bezorgd, maar ik heb niets ontvangen. Wat nu?

Check eerst bij een huisgenoot of op mogelijke plekken rond het huis waar een bezorger het pakket kan hebben neergelegd, en vraag bij buren na. Niet gevonden? Neem dan contact met ons op via .

Kan ik op een afhaalpunt laten bezorgen?

Ja, deze optie wordt specifiek aangeboden in onze winkelwagen onder 'Verzendmethodes'.

Hoe wordt mijn pakket verzonden?

Wij versturen onze pakketten met PostNL. Zodra je bestelling gereed is voor verzending, ontvang je van ons een verzendbevestiging met een Track & Trace-code. Voor grote bestellingen kan er worden uitgeweken naar onze eigen bezorgservice.

Ik wil mijn bestelling dezelfde dag nog ontvangen. Kan dit?

Je kunt telefonisch contact opnemen met ons via om een spoedlevering aan te vragen. Hier zitten extra kosten aan verbonden.

Verzendkosten

Verzendkosten Nederland:

Voor bestellingen binnen Nederland brengen wij €5,75 verzendkosten in rekening. Bestellingen met een orderwaarde boven de €150,- excl. btw worden gratis verzonden naar adressen in Nederland. Bij bestellingen onder de €40,- excl. btw wordt er een bijdrage van €2,95 voor kleine orderkosten gerekend.

Verzendkosten België:

Voor het verzenden van bestellingen naar adressen in België brengen wij €9,00 verzendkosten in rekening. Bij bestellingen onder de €40,- excl. btw wordt er een bijdrage van €2,95 voor kleine orderkosten gerekend.


Alle onderwerpen