Hollandlamp | KlantenserviceHollandlamp | Klantenservice

 

1 HIER EERSTE TITEL H1


ALGEMENE INTRODUCTIE VAN HET VERHAAL - WAAR GAAT DEZE BLOGPOST OVER?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia.

 


GARANTIE BIJ HOLLANDLAMP

U mag een product, tenzij anders vermeld, standaard tot 14 dagen na ontvangst bekijken en beoordelen.

Wij vragen u hierbij wel om zorgvuldig met het product en de verpakking om te gaan.

Ziet u toch af van de aankoop? Dan dient u het product binnen deze 14 dagen aan ons te retourneren.

Daarbij vragen wij u, voor een correcte afhandeling, om ook een volledig ingevuld retourformulier mee te sturen.

U kunt dit formulier HIER downloaden.

Let op: schrijf niet op de fabrieksverpakking zelf en plak daar ook geen tape of plakband op!

Indien u een product aanschaft bij Hollandlamp is daar in de meeste gevallen garantie op van toepassing.

Er zijn producten die een garantie hebben van 1 jaar, soms 3 jaar en soms is zelfs 5 jaar garantie mogelijk. Mocht het product binnen deze periode defect raken, dan is dat natuurlijk vervelend, maar gelukkig heeft u het gekocht bij Hollandlamp waar service erg belangrijk is.

U kunt de garantie melden bij ons, waarna we eerst de situatie in kaart brengen om een idee te krijgen hoe het product is toegepast. Het spreekt voor zich dat garantie alleen van toepassing kan zijn indien het product op de juiste wijze is toegepast en gebruikt.

Om een voorbeeld te geven:

Er is sprake van een spot die geschikt en bedoeld is voor gebruik binnen. Als deze (toch) buiten is geplaatst en defect is gegaan, dan is dat waarschijnlijk te wijten aan vocht en zal de fabrikant in dat geval de aanspraak op garantie afwijzen.

Belangrijk is: we brengen de situatie graag eerst zo volledig mogelijk in kaart door het stellen van een aantal vragen.

Wij vinden het belangrijk dat als u een goed product voor een eerlijke prijs koopt, u daar dan ook plezier van zult beleven.

Wij kunnen u het beste helpen, wanneer u bij een eventuele retourzending een compleet ingevuld retourformulier meestuurt.

U kunt dit formulier HIER downloaden.

HOE WERKT DE GARANTIE AANVRAAG?

Om u op voorhand een goed idee te geven van hoe een garantie aanvraag bij Hollandlamp verloopt, zijn de volgende punten van belang:

  • U meldt de garantie per email naar info@hollandlamp.nl met als onderwerp garantie. De specifieke situatie wordt in kaart gebracht en beoordeeld.
  • Nadat door Hollandlamp wordt aangegeven dat u het product retour kunt zenden, downloadt u het garantie formulier en vult deze in.
  • U verpakt het product goed en stuurt het samen met het formulier naar Hollandlamp. Deze verzendkosten zijn voor uw rekening.
    (NB: uitwendige schade kan invloed hebben op de beoordeling van garantie)
  • Het product komt aan bij Hollandlamp en wordt beoordeeld.
    Als er duidelijk sprake is van falen, zullen wij het product direct vervangen voor een nieuwe.
  • Indien hier niet direct over te oordelen valt, zal het product ter beoordeling naar de fabrikant gaan.
  • Wij wachten vervolgens de reactie van de fabrikant af.
    Let op: Dit kan enorm in tijd verschillen en varieert tussen 1 en 4 weken reactie tijd.
  • Indien het product onder de garantie valt, wordt het vervangen door een nieuwe.
    Wanneer dit product niet meer leverbaar is, ontvangt u een vervangend product of wordt u de mogelijkheid geboden een nieuw product uit te kiezen.
  • Deze zending zal worden betaald door Hollandlamp.
  • Indien het product om welke reden dan ook NIET binnen de voorwaarde van garantie valt, dan rekent Hollandlamp u verder geen kosten.

    Als een aanspraak op garantie wordt afgewezen, zal dit ten aller tijde geschieden door de fabrikant met onderbouwing.
  • Het is dan uiteraard mogelijk het product retour te ontvangen, waarvoor wij dan uitsluitend nog de verzendkosten in rekening zullen brengen.
  • Hollandlamp zal nooit een aanspraak op garantie op voorhand afwijzen, we zullen u altijd helpen en vrijblijvend adviseren.
  • Hollandlamp werkt uitsluitend met A-merken waardoor het gelukkig niet vaak voorkomt dat er aanspraak op garantie hoeft te worden gemaakt.

Belangrijk om te weten is dat Hollandlamp service hoog in het vaandel heeft staan en altijd graag helpt. Daar staan wij voor en daar mag u als klant van Hollandlamp op vertrouwen.


 

  • Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen

Controleer uw spam mail is de orderbevestiging daar niet vinden neem dan contact met ons op via klantenservice@hollandlamp.nl.
Wij controleren of de bestelling goed is doorgekomen en sturen u de bevestiging toe.

 

  • Kan ik mijn bestelling wijzingen/ annuleren? 

Zodra u besteld heeft en de producten uit voorraad geleverd worden, is het vaak niet meer mogelijk de bestelling te wijzigen, omdat deze vrijwel direct het bestelprocces in gaat.
Indien het nodig is iets te wijzigen, kunt u het beste contact opnemen via 072-2600000. Wij gaan u dan de mogelijkheden direct voor u bekijken.

Een bestelling wijzigen of annuleren is niet meer mogelijk in de volgende situaties:

> De bestelling is al verzonden.

> U heeft een artikel gekocht, dat speciaal voor u is besteld.

 

  • Ik heb per ongeluk de verkeerde adresgegevens ingevoerd bij een bestelling

Wanneer uw order nog niet is verzonden, dan kunt u de wijziging hiervan telefonisch aan ons communiceren.
Wij zullen dit meteen voor u aanpassen.
Als de bestelling al in het procces van verzenden zit, dan kunnen zijn helaas geen wijzingen meer indienen.

 

  • Is er een minimale bestelwaarde?

Bij Hollandlamp hanteren we geen minimale bestelwaarde voor bestellingen.
Wel willen we benadrukken dat er een toeslag geldt voor bestellingen met een waarde van minder dan €25,- exclusief btw.
Voor bestellingen onder dit bedrag wordt er een bedrag van €3,95 in rekening gebracht.

 

  • Is er een minimale bestelwaarde voor producten?

Sommige producten hebben een minimale bestelwaarde, die per product kan variëren.
Deze producten zijn alleen verkrijgbaar in sets van bijvoorbeeld 6, 10, 12, 25, 50 stuks.
Dit is zichtbaar op de productpagina, waar je de aantallen kunt selecteren voor bestelling.
Je ziet direct het juiste aantal en als je op de '+'-knop klikt, wordt het minimale aantal opnieuw toegevoegd.

 

  • Mijn bestelling is niet compleet geleverd, wat nu?

Stuur een e-mail naar klantenservice@hollandlamp.nl met een foto van uw pakbon en de inhoud van uw pakket. Wij nemen z.s.m. contact op.

 

  • Hoe kan ik een offerte aanvragen? 

Wanneer u het gewenste artikel opent vindt onder het prijstabel een oranje knop.
Hier kunt u op klikken om een offerte aan te vragen.
Natuurlijk mag je ook bellen met 072-2600000 of mailen naar verkoop@hollandlamp.nl

 

  • Zijn er kortingsmogelijkheden?

Bij elk artikel staat een staffelprijs, heeft u aanzienlijk meer aantallen nodig, vraag dan een offerte aan.
Ben je een grootgebruiker die met regelmaat producten van ons nodig hebt, of je bent installateur, dan hebben we daar vaste kortingen voor en zelfs een loyaliteitsprogramma.
Neem contact met ons op via 072-2600000 of verkoop@hollandlamp.nl.

 

  • Kunnen jullie adviseren over het gebruik en aansluiten van lampen en armaturen?

Natuurlijk, maar wij kunnen je informeren over de manier van aansluiten van de producten die wij leveren.
Op afstand kunnen wij niet zien wat de huidige situatie is, en zullen daarover dan ook niet kunnen oordelen.

 

  • Is het mogelijk voor particulieren om aankopen te doen?

Particulieren kunnen bij Hollandlamp bestellen.
Belangrijk om te weten is dat wij geen advies kunnen geven over toepassingen voor particulieren.
Dit doen wij uitsluitend voor bedrijven en installateurs.

 

  • Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? 

Producten die op voorraad zijn kunnen de volgende dag al geleverd worden.
Wij informeren je op de website zo goed mogelijk over de beschikbaarheid en ook levertijd.
Heb je haast met een product kan je natuurlijk contact met ons opnemen via 072-2600000

 

  • Waarom heb ik mijn bestelling nog niet ontvangen?

> De door u bestelde artikelen waren niet voldoende op voorraad.
Op de productpagina kunt u zien of het product op voorraad is of niet.
Vrijwel direct na het plaatsen van uw bestelling wordt u hierover geïnformeerd, samen met een verwachte levertijd

> Je hebt een 'speciaal artikel’ besteld.
Dit zijn geen standaard voorraad artikelen en ze worden dus speciaal voor je besteld.
Bij deze producten is er altijd sprake van een levertijd. Dit kan varieren tussen enkele dagen tot meerdere weken.

> Heb je na 17:00 de bestelling geplaatst, dan kan het zijn dat daardoor het verzenden een extra dag met zich meebrengt.

Zijn bovenstaande niet van toepassing, en is toch een bestelling niet ontvangen, neem dan contact op via klantenservice@hollandlamp.nl.

 

  • Wat als ik op moment van bezorgen niet thuis ben?

Houd daarom de track & trace goed in de gaten.
Hierin staat vermeld of uw pakket bij de buren is afgeleverd of bij een afhaalpunt is bezorgd.
PostNL plaatst geen briefjes meer in de brievenbus.

 

  • De Track & Trace staat op bezorgd, maar ik heb niets ontvangen. Wat nu?

Check een huisgenoot, of een mogelijke plek om het huis waar een bezorger het pakket heeft kunnen neerleggen, en doe navraag bij buren.
Niet gevonden? Neem contact met ons op via klantenservice@hollandlamp.nl.

 

  • Kan ik op een afhaalpunt laten bezorgen?

Ja, deze optie wordt specifiek aangeboden in onze winkelwagen onder 'Verzendmethodes'.

 

  • Hoe wordt mijn pakket verzonden?

Wij versturen onze pakketten met PostNL.
Zodra uw bestelling gereed is voor verzending, ontvangt u van ons een verzendbevestiging met een Track & Trace-code.
Eventueel wordt er voor grote bestelling uitgeweken naar onze eigen bezorgservice.

 

  • Ik wil mijn bestelling dezelfde dag nog ontvangen. Kan dit?

U kunt telefonisch contact opnemen met ons via 072-2600000 om een spoedlevering aan te vragen.
Hier zitten extra kosten aan verbonden.

 

  • Worden er verzendkosten in rekening gebracht?

De verzendkosten binnen Nederland bedragen € 4,95.
Voor bestellingen met een aankoopbedrag onder de € 20,- excl. btw, rekenen wij kleine orderkosten van € 2,95.
Bij bestellingen vanaf € 100,- excl. btw zijn de verzendkosten gratis.

 

  • Kan ik mijn bestelling ophalen in het magazijn in Heerhugowaard?

Ja, dat is mogelijk, maar alleen nadat u een bericht van ons heeft ontvangen dat uw bestelling klaarligt om te worden afgehaald.
Onze openingstijden zijn van maandag tot en met vrijdag van 09:00 uur tot 17:00 uur.

 

  • Er is een defect/stuk/beschadigd artikel geleverd, hoe wordt dit opgelost?

Als er een artikel defect of beschadigd is geraakt tijdens transport of deze vanaf het begin niet of niet juist functioneert, is het belangrijk dat dit binnen 24 uur wordt gemeld.  
In principe zullen wij het artikel in dat geval kosteloos vervangen, of herstellen. Let op: arbeidskosten worden niet vergoed.

Stuur foto/ video hiervan naar klantenservice@hollandlamp.nl en wij nemen z.s.m. contact met u op voor een passend oplossing.

 

  • Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, hoe wordt dit opgelost?

Stuur een foto van de pakbon samen met het verkeerde artikel (waarbij de barcode zichtbaar is) naar klantenservice@hollandlamp.nl, en wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen voor een passende oplossing.

 

  • Een deel van mijn bestelling is nog niet leverbaar, kan ik de rest alvast ontvangen?

Een deellevering is mogelijk tegen extra betaling voor verwerkings- en verzendkosten. Hieronder vindt u de kosten >

 

VerzendformaatBinnen NederlandNaar België
Normaal€10,- per pakket€15,- per pakket
Groot€20,- per pakket€30,- per pakket


Voor meer informatie over de kosten kunt u conatct opnemen via klantenserivce@hollandlamp.nl

 

  • Zijn de kosten voor het vervangen van een beschadigd of defect geleverd artikel voor mijn eigen rekening?

Wanneer een product bij ontvangst beschadigd blijkt te zijn of defect is, en u binnen 24 uur na ontvangst contact met ons opneemt, zorgen wij kosteloos voor vervanging van het betreffende artikel.

 

  • Wanneer valt mijn product binnen garantie?

Garantie na levering houdt in dat dat als het artikel defect raakt binnen de fabrieksgarantie periode.
Belangrijk is dat het artikel onder normale omstandigheden is gebruikt, ofwel deze conform handleiding en specificaties is toegepast.
Denk hierbij aan het volgende:

< Een product voor binnen mag dus niet buiten worden toegepast. (onder een afdak is ook buiten)

< Voor LED producten dient de omgevingstemperatuur tussen de -20°C en +30°C ten zij hierop uitzonderingen zijn welke staan in de productspecificaties

< Er dient 10mm ruimte te zijn rondom de Led lamp of Led armatuur.

< De aanwezige spanning moet juist en constant zijn en niet meer dan 10% afwijken van 230 Volt.

Hollandlamp vergoedt geen bijkomende kosten van een product welke binnen garantie defect raakt, denk aan hierbij arbeidsloon, huur van steiger en vervolgschade.

 

  • Hoe kan ik aanspraak maken op garantie?

Meld het defecte product via klantenservice@hollandlamp.nl.
Vermeld hierbij uw bestelnummer en stuur tevens een afbeelding mee waarop de toepassing van het product te zien is.
U ontvangt verdere instructies per e-mail.

 

  • Hoelang zit er garantie op een artikel?

Dit verschilt per artikel, meestal varieert dit tussen 1, 2 of 5 jaar.
Neem contact op met onze klantenservice zodat we dit samen met jou kunnen controleren via klantenservice@hollandlamp.nl

 

  • Wat is mijn garantiebewijs?

De Hollandlamp factuur is je garantiebewijs.

 

  • Waar vind ik het garantieformulier?

Het garantieformulier vind je op deze Hollandlamp pagina .

 

  • Waar vind ik de garantievoorwaarden?

De garantievoorwaarden vind je op deze Hollandlamp pagina .

 

  • Wat zijn de retoursvoorwaarders?

Je kunt binnen 14 dagen na ontvangt van je bestelling een retourzending aanvragen via ons retourprtaal.

> Het product moet in originele staat (onbeschadigd) en fabriek- verpakking geretourneerd worden.
> Zorg ervoor dat alle accessoires nog aanwezig zijn en dat het niet beschadigd zijn.
> U bent zelf verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending.
> Wij verzoeken u met klem om niet te schrijven op de fabrieksverpakking zelf en daar ook geen tape of plakband op te plakken!
> Producten die speciaal voor u zijn besteld, komen niet in aanmerking voor retournering. Deze informatie wordt duidelijk vermeld bij het desbetreffende product. Na het plaatsen van de bestelling ontvangt u ook een e-mail van onze klantenservice waarin dit wordt benadrukt.

 

  • Hoe kan ik retourneren?

Je kunt eenvoudig je retour aanmelden in ons retourportaal. Hiervoor heb je je ordernummer of Track & Trace en je postcode nodig.
Volg simpelweg de stappen in ons retourportaal. Je kunt online een verzendlabel kopen voor het retourneren van je bestelling.

 

  • Waar vind ik de retourvoorwaarden?

Op deze Hollandlamp retourpagina vindt u de retourvoorwaarden.

 

  • Waar vind ik het retourformulier?

Lees de retourvoorwaarden en print het retourformulier op deze retourpagina.

 

  • Kan ik een artikel omruilen?

Het is niet mogelijk om producten om te ruilen.
De beste oplossing is om het verkeerd bestelde product aan ons te retourneren en zelf een nieuwe bestelling te plaatsen op onze website.

 

  • Kan ik mijn bestelling kosteloos retourneren in jullie magazijn in Heerhugowaard?

Dit is zeker mogelijk binnen onze openingstijden (ma t/m vr 09:00-17:00 uur).
Maak wel alsjeblieft altijd even een afspraak.
Neem uw pakbon/ retourformulier mee wanneer u artikelen komt retourneren in onze magazijn in Heerhugowaard.

 

  • Kan ik kosteloos retourneren?

Nee. De kosten voor retour zenden zijn voor eigen rekening.
U mag eventueel het pakket wel zelf afgeven bij ons op locatie, zoals hierboven beschreven.

 

  • Wat is mijn retourtermijn?

Vanaf de datum van ontvangst heeft u 14 dagen bedenktijd.

 

  • Wat is het retouradres van Hollandlamp?

Zodra je je retour hebt aangemeld in ons retourportaal, ontvang je een retourbon waarop ons retouradres vermeld staat.
Wanneer je een retour stuurt naar een ander adres dan ons magazijn, kunnen wij je retour niet in behandeling nemen.
Volg daarom nauwkeurig de instructies in ons retourportaal.

 

  • Hoe lang duurt het voordat het aankoopbedrag is teruggestort?

Zodra wij je retourpakket in ons magazijn hebben ontvangen, ontvang je binnen 14 dagen het aankoopbedrag teruggestort op de rekening waarmee de bestelling is geplaatst.

 

  • Welke betaalmogelijkheden zijn er?

U kunt betalen via:
- iDeal
- vooraf overmaken
- op rekening voor bedrijven
- Klarna
- Bancontact
- Visa Card
- Mastercard
- Paypal

- Vix (lokale Alkmaarse betaal eenheid)

 

  • Kan ik op rekening kopen?

Als u een bedrijf en KvK nummer heeft kunt u voor de optie ‘kopen op rekening’ kiezen.

Hierna zullen wij een kredietcheck uitvoeren en uw aanvraag om op rekening te kopen goedkeuren of afkeuren.
Wanneer deze is afgekeurd, ontvangt u van ons een e-mail met verdere informatie.
Bij goedkeuring ontvangt u van ons de factuur en heeft u 14 dagen de tijd om het aankoopbedrag te voldoen.

 

  • Waar vind ik mijn factuur?

De factuur ontvangt u per e-mail en kunt u terug vinden in uw account.

 

  • Mijn betaling is mislukt/geweigerd, wat nu?

Neem contact met ons op via 072-2600000 of klantenservice@hollandlamp.nl.
Wij controleren wat er is misgegaan en helpen u bij de betaling.

 

  • Ik heb geen digitale factuur ontvangen.

Wanneer je de aankoop hebt gedaan met je ingelogde account, kun je als eerste in je account controleren of de gegevens correct zijn ingevuld.
Het kan zijn dat we geen juist e-mailadres hebben ontvangen.
Neem contact met ons op, zodat we je alsnog kunnen voorzien van een factuur.

 

  • Ik heb een betalingsherrinering ontvangen.

Een betalingsherinnering wordt verstuurd als je voor de betaalmethode "op rekening" hebt gekozen en de factuur nog niet hebt voldaan binnen de betaal termijn.
Op zich is er nog niets aan de hand, u krijgt van ons dan nog een week de tijd om de factuur alsnog te voldoen.
Denkt u dat de herinnering onterecht is, neem dan contact op met klantenservice@hollandlamp.nl

 

  • Mijn iDeal betaling is niet gelukt. Hoe kan ik het bedrag alnog voldoen?

Wanneer de iDeal betaling niet lukt dan kan er sprake zijn van een storing.
In deze link kunt u controleren of dit werkelijk aan de hand is.
Wanneer er een groene vink achter u bank staat dan is er op dat moment geen storing en adviseren wij u contact met onde op te nemen zodat wij met u kunnen kijken wat er mis is gegaan.

 

  • Wat zijn de gegevens van Holladlamp voor het voldoen van een factuur?

De gegevens van Hollandlamp om een factuur te voldoen zijn meestal te vinden op de factuur zelf. Hieronder vindt u de gegevens:
Naam rekeninghouder: Hollandlamp B.V.
IBAN: NL74 RABO 0340312165
BIC: RABONL2U
Kenmerk: factuurnummer; uniek nummer dat verband houdt met jouw specifieke bestelling
Betalingsreferentie: Ordernummer specifiek referentienummer dat bij je betaling moet worden vermeld

 

  • Hoe maak ik een account aan?

Klik hier om een account aan te maken.

 

  • Waarom zie ik mijn bestelling niet in mijn account?

Wanneer u een account aanmaakt ná het plaatsen van de bestelling zal deze bestelling niet zichtbaar zijn.
De bestellingen die u daarna plaatst wanneer u bent ingelogd zullen wel zichtbaar zijn.
U kunt dit voorkomen door eerst een account aan te maken (zie boven)

 

  • Ik ben niet ingelogd, kan mijn bestelling nog worden toegevoegd aan mijn account?

Nee, na het plaatsen van de bestelling zonder ingelogd te zijn is het niet mogelijk om deze bestelling aan uw account toe te voegen.
Natuurlijk kunt u wel gegevens opvragen bij ons aangaande deze bestelling zoals orderbevestiging of factuur via klantenservice@hollandlamp.nl

 

  • Ik ben mijn wachtwoord kwijt, wat nu?

U kunt hier een nieuw wachtwoord opvragen.

 

  • Hoe kan ik jullie beoordelen?

Hier kunt u ons beoordelen:
Hollandlamp reviews| Bekijk consumentenreviews over Hollandlamp.nl.

 

  • Hoe kan ik met jullie in contact komen?

Dat kan via deze pagina.

 

  • Waar kan ik een klacht indienen?

Ook dat kan via deze pagina.

 

  • Wanneer kan ik de klantenservice bereiken?

Dat kan van maandag t/m vrijdag tussen 08:00 uur en 17:00 uur.

< WEEK AANBIEDING >

 

NAAM VAN HET PRODUCT

Hier korte omschrijving, samenvatting van de voordelen van het product

Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

ALLEEN DEZE WEEK IN DE AANBIEDING! KLIK HIER >>



TITEL

hier text.

TITEL

hier text.


< HOLLANDLAMP PROJECT >

 

SOORTBEDRIJF NAAM | PLAATSNAAM

Hier korte omschrijving, samenvatting van het project en wat we daar hebben gedaan om alles helemaal in orde te maken.

Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

LEES HIER MEER >>>

ZELF OOK EEN PROJECT LICHTPLAN NODIG? KLIK HIERONDER !



RELEVANTE ARTIKELEN EN MEER INFORMATIE

< maak hieronder uw keuze >

 


< DEZE PAGINA SAMENGEVAT IN URL'S >

 

regel nummer 1 - met hier de directe link

regel nummer 2 - met hier de directe link

regel nummer 3 - met hier de directe link

regel nummer 4 - met hier de directe link

regel nummer 5 - met hier de directe link

regel nummer 6 - met hier de directe link

regel nummer 7 - met hier de directe link

regel nummer 8 - met hier de directe link

regel nummer 9 - met hier de directe link

 


< MOGELIJK OOK INTERESSANT >