0

Klachtenafhandeling

Hollandlamp doet er alles aan om u optimaal van dienst te zijn. Met de informatie en de producten op onze website, en door de mogelijkheid tot contact via e-mail en telefoon proberen wij u zo goed mogelijk te helpen.

Ondanks dat wij alles in het werk stellen om u naar volle tevredenheid te helpen, is het natuurlijk mogelijk dat u niet helemaal tevreden bent over een product of afhandeling van uw bestelling. Mocht dat zo zijn, aarzel dan niet en laat het ons direct weten.

U kunt dit per e-mail aan ons door geven of even bellen: 072 - 26 000 00.

Oplossing

Onze medewerkers zullen de klacht zo spoedig mogelijk behandelen en altijd alles in het werk stellen om een goede oplossing aan te bieden. Wanneer daar aanleiding toe is, passen wij eventueel direct onze dienstverlening aan om herhaling te voorkomen. Hollandlamp streeft altijd naar optimalisering van haar assortiment en dienstverlening.

Mocht u de oplossing die wij aanbieden niet op prijs stellen, dan is het mogelijk om contact op te nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Hollandlamp bij is aangesloten.

Als deze bemiddeling om enige reden niet tot een passende oplossing leidt, dan bestaat de mogelijkheid om het geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

 

Copyright © 2017 HollandLamp. Alle rechten voorbehouden.
LiveZilla Live Chat Software