0

Klachtenafhandeling.

Hollandlamp doet er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, middels onze website, email en telfefoon proberen wij u zo goed mogelijk te helpen.

Ondanks wij alles in het werk stellen om u zo goed mogelijk van dienst te zijn is het natuurlijk mogelijk dat u niet helemaal tevreden bent over een product of afhandeling van een bestelling. Wij willen u vragen ons te infomeren als u ergens niet tevreden over bent en dit per e-mail aan ons door te geven. Onze medewerkers zullen de klacht zo spoedig mogelijk behandelen en altijd proberen een goede oplossing aan te bieden. Natuurlijk zullen we ook overwegen of we onze dienstverlening daarop nog kunnen aanpassen zodat we Hollandlamp blijven verbeteren.

Mocht u onze oplossing die we aanbieden niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Hollandlamp bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Copyright © 2016 HollandLamp. Alle rechten voorbehouden.