Klantenservice
Wij helpen graag
Klantenservice
Wij helpen graag
Waarmee kunnen we je helpen?
Meest gestelde vragen
Wat doet Hollandlamp?
Wat fijn dat je interesse in ons toont. We willen je graag kennis laten maken met ons bedrijf. Al meer dan 15 jaar zijn wij gespecialiseerd in energiezuinige LED-verlichting voor de zakelijke markt, en we leveren ook aan particulieren. We helpen onze klanten graag gedurende het hele proces, van advies tot levering van de producten. Hiervoor kun je eenvoudig contact opnemen met onze lichtspecialisten of onze kennisbank en blogs raadplegen. Voor zakelijke eindgebruikers en installateurs bieden wij niet alleen goede service, maar ook betrokkenheid om zo de juiste lichtoplossing te creëren. Dit kan variëren van een algemeen advies tot een maatwerkadvies voor elke ruimte en diverse toepassingen of branches.
Hoe kan ik retourneren?
Je kunt eenvoudig je retour sturen, samen met ons retourformulier, naar ons magazijn op Flemingstraat 28, 1704 SL, Heerhugowaard. Je mag zelf bepalen met welke postvervoerder je het pakket verstuurt. Het is wel aan te bevelen om de track & trace-code goed te bewaren, zodat je kunt zien waar het pakket is en of het correct bij ons is afgeleverd.
Er is een defect/stuk/beschadigd artikel geleverd, hoe wordt dit opgelost?
Als een artikel defect of beschadigd is geraakt tijdens transport of niet juist functioneert vanaf het begin, is het belangrijk dat dit binnen 24 uur wordt gemeld. In dat geval zullen wij het artikel kosteloos vervangen of repareren. Let op: arbeidskosten worden niet vergoed. Stuur foto's of een video hiervan naar klantenservice@hollandlamp.nl en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op voor een passende oplossing.
Kan ik mijn bestelling ophalen in het magazijn in Heerhugowaard?
Dit is geen standaard mogelijkheid die wij aanbieden.
Waarom heb ik mijn bestelling nog niet ontvangen?
De door u bestelde artikelen waren niet voldoende op voorraad. Op de productpagina kunt u zien of het product op voorraad is of niet. Vrijwel direct na het plaatsen van uw bestelling wordt u hierover geïnformeerd, samen met een verwachte levertijd. U heeft een 'speciaal artikel' besteld. Dit zijn geen standaard voorraadartikelen en worden speciaal voor u besteld. Bij deze producten is er altijd sprake van een levertijd, die kan variëren van enkele dagen tot meerdere weken.
Indien u na 17:00 uur besteld heeft, kan het zijn dat het verzenden een extra dag in beslag neemt.
Zijn bovenstaande redenen niet van toepassing en heeft u uw bestelling toch niet ontvangen? Neem dan contact op via klantenservice@hollandlamp.nl.
Mijn bestelling is niet compleet geleverd, wat nu?
Stuur binnen 48 uur na ontvangst van je order een e-mail naar klantenservice@hollandlamp.nl met een foto van je pakbon en de inhoud van je pakket. We nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Verzendkosten
Verzendkosten Nederland:
Voor bestellingen binnen Nederland brengen wij €5,75 verzendkosten in rekening. Bestellingen met een orderwaarde boven de €150,- excl. btw worden gratis verzonden naar adressen in Nederland.
Verzendkosten België:
Voor het verzenden van bestellingen naar adressen in België brengen wij €9,00 verzendkosten in rekening.
Levertijd en beschikbaarheid van producten
De actuele voorraad kun je vinden op de productpagina. Staat er geen voorraadstatus? Dan is het product nu niet op voorraad. Geen zorgen, als je het toch bestelt, houden we je op de hoogte van de levertijd.
Staat er op de productpagina dat het een speciaal product is? Dit betekent dat het geen standaard artikel is en niet op voorraad ligt. Als je dit product bestelt, vragen wij het speciaal voor jou aan bij de fabrikant. Soms moet het nog gemaakt worden. Zodra wij de levertijd weten, laten we het je meteen weten.
Let op: Een speciaal product kun je na bestelling niet annuleren of terugsturen. Wij hebben ook geen invloed op de levertijd van deze producten.
- Samen werken levert voordeel op: Je krijgt bij ons een extra korting op het assortiment
-
We vertrouwen onze partners: Je kan bij ons op rekening kopen en betalen binnen 14 dagen na leveringen
-
We kennen elkaar: Je krijgt een vast contactpersoon binnen Hollandlamp.
-
We ondersteunen elkaar: Heb je advies nodig of een lichtplan, wij regelen het voor je.
-
We helpen elkaar: Installateur plaats een link van ons op z’n website. Wij zetten hem op de kaart als installatie partner en krijgt extra korting