2236 klantenbeoordelingen
★★★★★
★★★★★
8,5

Klantenservice 

Wij helpen graag

FAQ - Hollandlamp

Account

Met een account bij Hollandlamp.nl kun je snel en eenvoudig je bestellingen plaatsen, facturen inzien en je gegevens beheren. Het biedt je de mogelijkheid om je aankopen overzichtelijk te volgen.

Hoe maak ik een account aan?

Klik om een account aan te maken.

Waarom zie ik mijn bestelling niet in mijn account?

Wanneer je een account aanmaakt ná het plaatsen van de bestelling, zal deze bestelling niet zichtbaar zijn. De bestellingen die je daarna plaatst wanneer je bent ingelogd, zullen wel zichtbaar zijn. Je kunt dit voorkomen door eerst een account aan te maken (zie hierboven).

Ik ben mijn wachtwoord kwijt, wat nu?

Je kunt een nieuw wachtwoord opvragen.

Hoe kan ik met jullie in contact komen?

Je kunt ons mailen op of ons invullen, waarna wij vervolgens contact met je opnemen.

Waar kan ik een klacht indienen?

Je kunt ons mailen op of ons invullen.

Wanneer kan ik de klantenservice bereiken?

Dat kan van maandag t/m vrijdag tussen 08:00 uur en 17:00 uur.


Alle onderwerpen